Avqust 20, 2025-9:40
  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • Media üçün
16 °c
Baku City
15 ° Şb
13 ° Bz
14 ° Be
15 ° Ça
16 ° Ç
16 ° Ca
Ritorika.az
Reklam
  • GÜNDƏM
  • SİYASƏT
  • Analytics Line
  • SOSİAL
  • İQTİSADİYYAT
  • HADİSƏ
  • DÜNYA
  • MƏDƏNİYYƏT
  • KÖŞƏ
  • Din və fəlsəfə
  • MÜSAHİBƏ
  • MARAQLI
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • GÜNDƏM
  • SİYASƏT
  • Analytics Line
  • SOSİAL
  • İQTİSADİYYAT
  • HADİSƏ
  • DÜNYA
  • MƏDƏNİYYƏT
  • KÖŞƏ
  • Din və fəlsəfə
  • MÜSAHİBƏ
  • MARAQLI
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
Ritorika.az
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
Ana Səhifə İQTİSADİYYAT

BRAVO yerli bazarda modern marketçilik ənənəsini gücləndirir

2025:06:26 - 12:04
in İQTİSADİYYAT
A A

Şirkət BRAVO BREND məhsulları ilə “Doğru Seçim” ənənəsini davam etdirir

Azərbaycanın sürətlə inkişaf edən pərakəndə satış şəbəkələrindən biri olan BRAVO, öz daxili məhsul xətti BRAVO BREND ilə istehlakçılara yüksək keyfiyyətli və sərfəli məhsullar təqdim etmək istiqamətində fəaliyyətini uğurla davam etdirir. Şirkət müştəri məmnuniyyətini, keyfiyyətə olan kompromissiz yanaşmanı və əlçatan qiymət siyasətini fəaliyyətinin əsas prioritetləri kimi müəyyən edib.

BRAVO BRAND məhsulları alıcılara gündəlik ehtiyaclarını qarşılayan, beynəlxalq standartlara uyğun və əlçatan qiymətlərlə təqdim olunan geniş çeşidli məhsullar təklif edir

Məhsul çeşidləri qida məhsulları, təmizlik vasitələri və gündəlik istifadə üçün nəzərdə tutulmuş digər məhsul qruplarını əhatə edir. Məqsəd təkcə alıcıların büdcəsini qorumaq deyil, eyni zamanda onların yüksək keyfiyyət gözləntilərinə tam cavab verməkdir.

“Biz müştəri məmnuniyyətini sadəcə bir marketinq şüarı kimi deyil, fəaliyyətimizin hər mərhələsində rəhbər tutulan əsas prinsip kimi qəbul edirik. BRAVO BREND məhsulları keyfiyyət və əlçatanlığın ideal vəhdətidir,” — deyə BRAVO rəhbərliyi bildirib.

BRAVO şirkətinin tətbiq etdiyi ciddi nəzarət və keyfiyyət standartları nəticəsində, BRAVO BREND məhsulları qida təhlükəsizliyi, gigiyena və digər vacib göstəricilərə tam uyğun şəkildə hazırlanır. Şirkət eyni zamanda istehlakçı rəylərinə xüsusi önəm verərək, məhsul çeşidini daim genişləndirir və təkmilləşdirir.

BRAVO, 2016-cı ildən etibarən Azərbaycanın pərakəndə satış sektorunda ilk hipermarket təcrübəsini təqdim etməklə, ölkəyə modern marketçilik ənənəsini gətirib. 4 format ( Hiper, Super, Market və Ekpress) zəngin məhsul çeşidi, münasib qiymətlər və güclü müştəri yönümlü strategiya BRAVO-nu minlərlə insanın gündəlik etibarlı alış-veriş ünvanına çevirib.

Şirkət fəaliyyət göstərdiyi bütün regionlarda BRAVO BREND məhsullarının əlçatanlığını artıraraq, yerli istehlakçıların ehtiyac və gözləntilərinə uyğun seçim imkanı yaradır.

Əvvəlki Yazı

Bakıda hərbi orkestrlərin müşayiəti ilə yürüşlər keçirilir

Növbəti Yazı

Eldar Quliyev: Azərbaycan Ordusu yaranma tarixini zəfər müstəvisində qeyd edir

Ritorika.az saytı Azərbaycanda və dünyada baş verən ictimai-siyasi prosesləri yayımlayır.
Gündəmdə olan hadisələr diqqət mərkəzində saxlanılır.

  • Haqqımızda
  • Media üçün
  • Köhnə versiya

RİTORİKA.AZ © 2023 - Bütün hüquqları qorunur.

Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • GÜNDƏM
  • SİYASƏT
  • Analytics Line
  • SOSİAL
  • İQTİSADİYYAT
  • HADİSƏ
  • DÜNYA
  • MƏDƏNİYYƏT
  • KÖŞƏ
  • Din və fəlsəfə
  • MÜSAHİBƏ
  • MARAQLI

RİTORİKA.AZ © 2023 - Bütün hüquqları qorunur.