BMT-nin Beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatı (ICAO) sentyabrda mülki aviasiya pilotları üçün maksimum yaş həddinin 65-dən 67-yə qaldırılması məsələsinə baxacaq. Müvafiq təklif təşkilatın internet saytında yerləşdirilib və İCAO-nun 42-ci Assambleyasının gündəliyinə daxil edilib.
Təklif dünyanın 350-yə yaxın aviadaşıyıcısını birləşdirən Beynəlxalq Hava Nəqliyyatı Assosiasiyası (IATA) tərəfindən irəli sürülüb. Assosiasiyanın fikrincə, bu, dinamik inkişaf edən mülki aviasiyada pilot çatışmazlığının diktə etdiyi “təhlükəsizlik standartlarına cavab verən çətin, lakin ağlabatan addımdır”. ICAO tərəfindən müəyyən edilmiş mövcud qaydalar 65 yaşdan yuxarı pilotların uçuşlarını qadağan edir. Bu bar 2006-cı ildə, pilotlar üçün yaş həddi 60 yaşdan qaldırılanda qoyulub.
IATA-nın təklifinə həmçinin, 65 yaşdan kiçik bir pilotun ikinci pilotun daha yaşlı olması şərti ilə iki pilotun kokpitində qalması qaydası da daxildir.
Assosiasiya ICAO-nun Tibbi Monitorinq Qrupunun son 19 ildəki məlumatlarına istinad edir ki, bu da IATA-nın məlumatına görə, hava nəqliyyatının təhlükəsizliyi üçün heç bir nəticə vermədən yaşın artırılmasının tərəfdarıdır. Hava daşıyıcıları assosiasiyası qocalıqda insanların səhhətinin yaxşılaşdığını qeyd edir. Eyni zamanda, assosiasiya işlərini davam etdirmək qərarına gələn 65 yaşdan yuxarı pilotların fərdi ciddi yoxlanılmasının vacibliyini vurğulayır. (Tass)