İyun 21, 2025-12:11
  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • Media üçün
16 °c
Baku City
15 ° Şb
13 ° Bz
14 ° Be
15 ° Ça
16 ° Ç
16 ° Ca
Ritorika.az
  • GÜNDƏM
  • SİYASƏT
  • SOSİAL
  • İQTİSADİYYAT
  • HADİSƏ
  • DÜNYA
  • MƏDƏNİYYƏT
  • KÖŞƏ
  • Din və fəlsəfə
  • MÜSAHİBƏ
  • MARAQLI
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • GÜNDƏM
  • SİYASƏT
  • SOSİAL
  • İQTİSADİYYAT
  • HADİSƏ
  • DÜNYA
  • MƏDƏNİYYƏT
  • KÖŞƏ
  • Din və fəlsəfə
  • MÜSAHİBƏ
  • MARAQLI
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
Ritorika.az
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
Ana Səhifə DÜNYA

Yaponiyada maqnit qatarları üçün xəttin yaradılmasına müdaxilə edən qubernator vəzifəsini tərk edəcək

2024:04:03 - 13:30
in DÜNYA
A A

Yaponiyanın Şizuoka prefekturasının qubernatoru, prefekturada dünyanın ən uzun maqnit levitasiya (maglev) qatar xəttinin tikintisinin kəskin əleyhdarı olub, fermerlər haqqında təhqiramiz ifadələrlə bağlı qalmaqaldan sonra istefa verəcək. Kawakatsu jurnalistlərə danışarkən Height-ın istefasını açıqladı.

Onun sözlərinə görə, o, “2024-cü ilin iyununda prefektural qanunvericilik məclisinin iclasının sonunda” istefa verəcək. Kawakatsu, prefektura hökumətinin işə götürmə tədbirində “tərəvəz satan və ya inək baxanlardan fərqli olaraq, hamısı çox ağıllı və savadlıdır” dedikdən sonra şiddətli tənqidlərlə üzləşdi. Eyni zamanda, gənc işçilərlə vidalaşma sözündə o, həm də “dürüst olmaq və sözlərinizə diqqət yetirməyi” arzulayıb. Qubernatorun açıqlamaları o qədər geniş ictimai rezonans doğurdu ki, o, bu sözləri söylədikdən sonra 24 saat ərzində istefa qərarını verdi.

Şizuoka prefekturasının qubernatorunun istefası Tokio ilə böyük Naqoya şəhəri arasında yüksək sürətli qatar xəttinin işə salınma vaxtına böyük təsir göstərə bilər. 2024-cü ilin əvvəlində məlum oldu ki, bu xəttin 2027-ci ildə işə salınması planları onun ərazisində 8,9 km uzunluğunda dağ tunelinin tikintisinə icazə verməyən Kawakatsunun sərt mövqeyinə görə dəqiq həyata keçirilə bilməz – bu tamamilə bağlandı. marşrutun tikintisi. Bölgədəki səlahiyyətlilərin müqaviməti su ehtiyatları yerli kənd təsərrüfatı üçün əsas olan çayın başlanğıcı yaxınlığında genişmiqyaslı tikinti aparılacağına dair narahatlıqlardan qaynaqlanırdı. Yerli analitiklər yeni qubernatorun bu məsələdə mövqeyini yumşalda biləcəyini istisna etmirlər.

Tokio və Naqoya arasında 286 km-lik hissənin tikintisindən sonra magistralın 2037-ci ilə qədər Osaka şəhərinə qədər uzadılması planlaşdırılırdı. Onda marşrutun uzunluğu 438 km olacaq. Yaponiyanın ən gəlirli dəmir yolu şirkəti JR Tokai bu layihəyə 9 trilyon yen (təxminən 60 milyard dollar) ayırıb.

(Tass)

Əvvəlki Yazı

Azərbaycan ilə Rusiya arasında turizm əlaqələrinin genişləndirilməsinə dair tədbirlər planı müəyyən edilib

Növbəti Yazı

Bloomberg: Birləşmiş Ştatlar Kiyevi Rusiya neft emalı zavodlarına hücumlardan əl çəkməyə inandıra bilməz

Ritorika.az saytı Azərbaycanda və dünyada baş verən ictimai-siyasi prosesləri yayımlayır.
Gündəmdə olan hadisələr diqqət mərkəzində saxlanılır.

  • Haqqımızda
  • Media üçün
  • Köhnə versiya

RİTORİKA.AZ © 2023 - Bütün hüquqları qorunur.

Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • GÜNDƏM
  • SİYASƏT
  • SOSİAL
  • İQTİSADİYYAT
  • HADİSƏ
  • DÜNYA
  • MƏDƏNİYYƏT
  • KÖŞƏ
  • Din və fəlsəfə
  • MÜSAHİBƏ
  • MARAQLI

RİTORİKA.AZ © 2023 - Bütün hüquqları qorunur.