İsrailin Diaspor İşləri Nazirliyi yəhudi dövlətinin Qəzza zolağındakı hərbi səylərinə Amerika qanunvericiləri və ictimaiyyəti arasında dəstəyi artırmaq üçün ABŞ-da gizli sosial mediaya təsir kampaniyasına başlayıb. Bu barədə “The New York Times” əməliyyatda iştirak edən rəsmilərə və müvafiq sənədlərə istinadən məlumat yayıb .
İştirakçıları nəşrə bildiriblər ki, İsrail nazirliyi kampaniyaya təxminən 2 milyon dollar ayırıb. Təşkilatla siyasi marketinq üzrə ixtisaslaşmış Stoic şirkəti məşğul olurdu, New York Times yazır. Qeyd edilir ki, əməliyyatın mahiyyəti X (keçmiş Twitter), Facebook və Instagram-da saxta hesablar vasitəsilə İsrailyönlü nəşrlərin yerləşdirilməsi olub. (Tass)