ABŞ Demokratlar Partiyasından prezidentliyə namizəd Kamala Harris və keçmiş prezident Donald Trampın (Respublikaçı namizəd) seçki kampaniyası zamanı təxminən 14,7 milyard dollar xərclənib. Bu barədə Bloomberg agentliyi ABŞ Federal Seçki Komissiyasına istinadən məlumat yayıb.
2024-cü il seçki tsiklində bu cür vəsaitlər, seçki komissiyasına görə, namizədlər, partiyalar və müxtəlif siyasi fəaliyyət komitələri tərəfindən xərclənib – xüsusən də milyarder Elon Mask tərəfindən dəstəklənənlərdən tutmuş maraqlı təşkilatlara qədər. Ümumilikdə 11 min “siyasi qrup” var.
Xərclərin böyük əksəriyyəti, Bloomberg-in qeyd etdiyi kimi, reklamdan, “ümidsiz pul toplama müraciətlərindən və sonsuz qapı zənglərindən” gəlir. Eyni zamanda, bu sahədə ən böyük səylər, ekspertlərin fikrincə, ABŞ-da noyabrın 5-də keçiriləcək prezident seçkilərinin nəticəsini müəyyən edəcək yelləncək ştatlarında aparılıb.
Arizona, Corciya, Miçiqan, Nevada, Şimali Karolina, Pensilvaniya və Viskonsin ştatlarında reklam kampaniyaları 24 saat davam edir. Binaların pəncərələrində, yol kənarlarında asılan klassik seçki plakatları, eləcə də efirləri dolduran televiziya reklamları ilə yanaşı, xüsusən də sosial şəbəkələrdə rəqəmsal reklamlar əlavə olunub. (Tass)