Böyük məyusluq aradan qaldırılması çətin olsa da müsbət dəyişikliyə səbəb ola bilər.
Xəyallar və arzular həyatın təbii, lakin riskli hissəsidir. Məqsədlərə çatdıqda müsbət emosiyalar yaşanır. Rahatlıq, məmnunluq və nailiyyət hissi var. Bununla belə, ən yaxşı qurulmuş planlar belə uğursuzluğa düçar ola bilər. Bu cür həyat hadisələrinin qaranlığında, ehtiras və zəhmətə söykənən bəhrələrin olacağına ümid bəslənəndə, qazanıldığına inanılanı əldə edə bilməmək acı və hüznlüdür. İsrarla səpilməsinə baxmayaraq, heç bir məhsul biçilmir, bu da keçmiş xəyalları itirir. Xəyal qırıqlığı insanın həyata keçməmiş xəyallarını tutduğu zaman təbii insan duyğusudur .
Bəziləri üçün keçmiş məyusluqları aradan qaldırmaq çətin olur, insanın həyatına dərindən təsir edir, davranışı formalaşdırır və müsbət emosiyaların hiss olunmasını və nümayiş etdirilməsini məhdudlaşdırır. Rejissor Denzel Vaşinqtonun çəkdiyi Fences filmində ər, arvad və oğuldan ibarət Maksson ailəsi müstəqil və bir-biri ilə əlaqəli həyatlarının trayektoriyasına təsir edən mühüm məyusluqlar yaşayırlar. Konkret olaraq, Denzel Vaşinqtonun Troy Maksson obrazı daxilində orta yaşlı bir insanın mübarizəsini təsvir etməsi məyusluğun təsirini və bu emosiyaların insanın qlobal perspektivini necə formalaşdıra biləcəyini göstərir.
Troy Maxson, həyatına aydın və sərxoş düşüncələri ilə nüfuz edən keçmiş xəyal qırıqlıqlarını ehtiva etdiyini gördü. O, bir çox tiradlar zamanı 1950-ci illərdə afro-amerikalı olduğuna əsaslanan irqçilik səbəbindən ondan fürsətlər aldığını hiss etdiyini ifadə etdi . Troya beysbol oynamaqla bağlı xoş xatirələrini saxlayırdı ki, bu da ona qürur gətirirdi. O, əlavə olaraq bu idman növünü onu cinayət həyatından xilas etmək və fərqli bir gələcəyə ümid bəsləməklə əlaqələndirdi. Troyanın nailiyyətləri əhəmiyyətli idi və dövrünün peşəkar beysbolçularından daha təsir edici vuruş ortalamalarına sahib idi. Onun personajı “məyusluq təkcə biz həmişə ehtiyac duyduğumuz və arzuladığımız şeylərə sahib ola bilmədiyimizi əks etdirmir; həm də olmaq istədiyimiz qədər yaxşı və xüsusi ola bilməməyimizə də aiddir” (Bronstein, 2015). Troyanın nöqteyi-nəzərindən peşəkar beysbolçu kimi işə götürülməsi onun unikal istedadlarını nümayiş etdirmək üçün müstəsna fürsət idi. Belə bir tanınma olmadıqda, Troya sanitar işçi kimi işə götürdüyü yolda topladığı zibil kimi xəyalının və qeyri-adi imkanlarının atıldığını hiss etdi.
Troyun gerçəkləşməmiş xəyallarından aldığı emosional zədə nəticəsində tez-tez keçmişini xatırlayırdı. İdman günlərini xatırlayaraq onunla yaxın münasibətdə olan hər kəslə tez-tez söhbətlər edirdi. Müvəffəqiyyətsizliyi ilə bağlı acınacaqlı anlayışı müzakirələrdə daima müdaxiləçi olaraq qaldı. Troyun ört-basdır edilmiş məyusluğu onun qlobal yaşadığı şəraitə və təkcə onun deyil, başqalarının təcrübələrinə kölgə saldı (Chandler, 2010). Nəticə etibarı ilə, idmanda ona verilən imkanların olmaması səbəbindən yarışda ona bənzər heç kimin və əlbəttə ki, oğlunun uğur qazanmaq üçün ədalətli fürsəti olacağına inanırdı. Nəticədə, oğlu Kori (Jovan Adepo tərəfindən ifa olunur), universitetə qəbul olmaq üçün maliyyə təqaüdü əldə etmək üçün futbolla məşğul olmaqda maraqlı olduğunu bildirdikdə, Troyun müqaviməti ilə qarşılaşdı və o, rəngli olduğu üçün imkanlarının da qarşısını alacağını söylədi.
Məyusluqlar insanın özü, başqaları və dünya haqqında təsəvvürlərinin dəyişməsinə səbəb ola bilər, insanı sərt və dünyanı başqa cür konseptuallaşdırmaqda çətinlik çəkən bir reallığa kökləyə bilər (Bronstein, 2015). Xüsusilə, Troy həyat yoldaşı Rouzun təklif etdiyi, Viola Davisin rol aldığı dünyada dəyişiklikləri görmək üçün mübarizə aparırdı. Ailəsinin və icmasının üzvləri afro-amerikalı gənclər üçün, xüsusən də idman sahəsindəki imkanlardan danışanda Troyanın afroamerikalıların dəvət olunacağı və öz istedadlarını peşəkar komandalara töhfə verməyə təşviq ediləcəyi bir məkan təsəvvür etmək qabiliyyəti məhdudlaşdırıldı. Məyusluğun təsiri altında Troy emosional enerjisini “Nədir” (mən ər, sanitar işçiyəm, peşəkar beysbolçu deyiləm) və “Nə ola bilərdi” (mən uğurlu ola bilərdim) uyğunsuzluğu ilə mübarizə apardı. beyzbol oyunçusu); Bir vaxtlar onun və başqalarının reallıqları olan şeylərin, onun və oğlu üçün artıq bu günün reallığı olmaya bilər (Marcatto & Ferrante, 2008).
Fərdlər keçmiş yerinə yetirilməmiş arzularla vidalaşmaqda çətinlik çəkə bilər və həyatın ədalətsiz irinli olduğuna dair xroniki bir duyğu ilə vidalaşa bilər. Troyanın təcrübəsinə bənzər şəkildə, sistemlər və simasız “başqaları” günahkar müəyyən edilə bilən şəxslərin olmadığı halda sonsuz ümidlər üçün məsuliyyət daşımağa başlayır. İnsan özünü buraxıb irəliyə gedə bilməyəndə, xəyal qırıqlığının yaratdığı ağrılar üzərində düşünmək, məyus olanın düşüncələrini, hisslərini və davranışlarını davamlı olaraq tutur. Bununla belə, bizim münasibətlərimizi məyusluqla dəyişdirmək imkanımız var ki, bu, bizə yenilikçi şəkildə xidmət etsin. Məyusluq hisslərini azaltmaq üçün bəzi ümidlərin yaşanandan daha çox arzulandığına qərar verilə bilər (Chandler, 2010, s. 592). Biz hərəkətə keçə və məyusluğa səbəb olan uğursuz vəziyyətə görə məsuliyyətimizi anlamağa cəhd edə bilərik. Digərləri məyusluğun “inkişafı gücləndirə və təşviq edə, yeni təcrübələr, yeni ideyalar və yeni ünsiyyət yolları axtarmağa kömək edə” (Bronstein, 2015, s. 1173) olduğunu başa düşmək üçün yenidən çərçivədən istifadə edirlər.
Fences filmində Troy idman səylərinin ümid etdiyi uğuru vermədiyini görsə də, ədalətli dünyada yaşamaq və layiq olduğuna inandığı şeyi əldə etmək arzusunu davam etdirdi. Troya, iş mühitində tanınan şəxslər irq nəticəsində vəzifədə qaldıqları üçün mükafatlandırılmadı. Təqaüdə çıxana qədər eyni iş vəzifələrini yerinə yetirmək əvəzinə , narahatlığını birliyə çatdırmaq üçün motivasiya oldu. Zamanın əllərini geri çevirib peşəkar idmançı ola bilməsə də , indiki iş şəraitində ədalətli iş mühiti üçün mübarizə apara bildi. “İstədiyinə nail ola bilməmək, istədiyini əldə etmək üçün səy göstərməyə davam etmək deməkdir. Beləliklə, məyus istək, əldə etməyə çalışmaq üçün davamlı fəaliyyətə səbəb ola biləcək bir növ ağrıdır” (Munoz-Darde, 2016. s. 780). Troyanın dəyişikliyi müdafiə etməyə davam etməsi onun keçmiş məyusluqlarından özünü göstərə biləcəyi və dəyişiklik yarada biləcəyi şəkildə istifadə etmək qabiliyyətini gücləndirdi. Nəhayət, Troya qələbəni, özü və səyləri ilə bir daha qürur duya biləcəyi, tanınması və qeyd oluna biləcəyi bir anı yaşamağa müvəffəq oldu; və öz növbəsində, daxili rahatlıq anını tapın.