Müsəlman ölkələrində Qərbin qida və içki brendlərinin boykot edilməsi transmilli korporasiyaların (MNC) gəlirlərinə əhəmiyyətli dərəcədə mənfi təsir göstərir. Bu barədə Britaniyanın Financial Times (FT) qəzeti yazır.
Onun sözlərinə görə, müsəlman ölkələrində, xüsusən də Misir, İndoneziya, Səudiyyə Ərəbistanı və Pakistanda istehlakçılar İsraili dəstəkləmələrinə etiraz olaraq Coca-Cola, KFC, Starbucks, Mondelez və Pizza Hut brendlərinin məhsullarından kütləvi şəkildə imtina etməyə başlayıblar. Qeyd olunur ki, son illərin ən böyük boykotuna çevrilən boykot sosial şəbəkələr vasitəsilə elan edilib və bəzi ölkələrin milli hökumətləri və beynəlxalq ictimai hərəkat tərəfindən İsrailə təzyiq göstərmək üçün dəstəklənən “Boykot, Çıxarma və Sanksiyalar” tətbiq olunur.
Boykotun şirkət gəlirlərinə təsiri nəzərə çarpır. Beləliklə, Amerika peçenye istehsalçısı Mondelez, Yaxın Şərq regionunda faktiki gəlirin 2024-cü ilin birinci yarısında planlaşdırılandan 2% az olduğunu bildirdi, lakin ikinci rübdə Fransız kosmetika şirkəti L’Oreal da 2% -dən az gəlir əldə etdi; . Eyni zamanda, bir çox TMK-lar öz mənfəət və zərər hesabatlarında bu mövzuya toxunmamağı seçərək, yalnız “qlobal gərginlik” haqqında ümumi ifadələrlə məhdudlaşdılar. Bəzi analitiklər bunu onunla izah edirlər ki, bir sıra TMK-ların rəhbərliyi bu cür tədbirlərin effektivliyini gizlətmək üçün “problemi susdurmağa” çalışır. (Tass)