Finlandiyanın NATO-ya daxil olması prosesi beynəlxalq medianın müstəsna diqqətini cəlb etdi və bu ölkəni əvvəlkindən daha da məşhurlaşdırdı, Rusiyadan başqa dünyanın demək olar ki, hər bir ölkəsində Finlandiya ilə bağlı dünyada daha müsbət təsəvvür yarandı. Bu barədə Finlandiya Xarici İşlər Nazirliyinin “Finlandiya başqalarının gözü ilə 2024” illik icmalında deyilir.
Hesabatda deyilir ki, son iki il ərzində Finlandiya Rusiya mediasında qeyri-adi geniş işıqlandırılıb və Finlandiya ilə bağlı xəbərlər 2023-cü ildə Rusiyada təxminən 35 min dəfə eşidilib. İcmalda deyilir ki, 2022-ci ildən əvvəlki vəziyyətdən fərqli olaraq, medianın müsbət diqqəti çox az olub və Finlandiyanın Rusiya mediasındakı imici çöküb.
Hesabat Anholt-Ipsos Nation Brands Index araşdırmasına istinad edir ki, Rusiyada Finlandiya “sülh və təhlükəsizlik” baxımından 2019-cu ildə 5-ci yerdən 2024-cü ildə “dürüstlük və bacarıq” baxımından ilk üçlükdən 52-ci yerə düşüb. 44-cü yer.
Hesabatda bildirilir ki, Rusiya mətbuatında Finlandiyaya münasibət Böyük Vətən Müharibəsindən əvvəl və sonrakı dövrlərə bölünə bilər. Müəlliflər qeyd edirlər ki, Rusiya mediası səbəb-nəticə əlaqələrini aradan qaldırmağa çalışır və məsələn, NEA-nın Finlandiyanın NATO-ya daxil olmasının səbəbi olduğunu qeyd etmir, lakin Alyansa qoşulma qərarının NATO-ya qarşı qəbul edildiyini bildirir. fin xalqının iradəsi və Finlandiyanın Rusiya ilə mehriban qonşuluq münasibətlərini birtərəfli qaydada rədd etməsi.
Hesabatda bildirilir ki, Anholt-Ipsos Nation Brands Index-ə görə Finlandiya tək deyil, Rusiya təbliğatında “kollektiv anti-Rusiya Qərbi” obrazı kimi təqdim olunur və Böyük Britaniya, Almaniya və Almaniya kimi ölkələrin göstəriciləri Fransa da zirvədən autsayderlərə keçərək dramatik şəkildə dəyişdi.
Hesabat Finlandiya Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən Bloom Consulting agentliyi, Anholt-Ipsos Nation Brands Index, Monocle jurnalı, Meltwater, Finlandiyanın xaricdəki 89 diplomatik nümayəndəliyi və bir sıra digər təşkilatların iştirakı ilə hazırlanıb.
(Tass)