Tələbələrin ingilis dilini öyrənməkdə çətinliklə üzləşməsi bir çox səbəblərlə əlaqəlidir. Əvvəlcə, hər bir insanın öyrənmə stili və bacarıqları fərqlidir, buna görə də hər bir tələbənin dil öyrənmə prosesi müxtəlifdir. Əlavə olaraq, ingilis dilinin tələbələr üçün anadil olmadığından, öyrənmə prosesi daha çətin ola bilər.
Tələbələr ingilis dilini öyrənməyə məcbur hiss etmədikdə, motivasiyalarını artırmaq çətin olar. Əgər bir tələbə ingilis dilini tələb edən bir iş və ya hədəfə malik deyilsə, dil öyrənmək onun üçün vacib görünməyə bilər.
İngilis dilinin qrammatikası, lüğəti və ifadələrin çoxluğu da tələbələr üçün öyrənməni çətinləşdirə bilər. Bu da bəzən tələbələrin öyrənmə prosesində motivasiyasını itkilərinə səbəb ola bilər.
Son olaraq, məktəbdə ingilis dilinin öyrədilməsinin yaxşı təşkil edilmədiyi və dərslərin maraqlı və əyləncəli olmadığı hallarda tələbələr öyrənmə prosesində marağını itirə bilərlər. Bu, dil öyrənməyə olan maraqlarını itirərək motivasiyalarını azaldır.