Yaponiyada əcnəbi turistlərin sayının artması xarici kredit kartı ödənişlərini emal edən yapon şirkətlərinin üzərinə daha çox stress qoyur və itkilərə səbəb olur. Bu barədə Nikkei qəzeti məlumat yayıb.
Problem ondadır ki, belə şirkətlər əməliyyat həcminin 1,8%-ni xarici kartın emitentinə, digər 0,8%-ni isə beynəlxalq Visa və ya Mastercard brendinin sahibinə komissiya ödəməlidir. Yaponiyada mağazalar və otellər kimi satış nöqtələrindən əldə etdikləri 1,9% ödəniş emal gəlirini nəzərə alsaq, itki təxminən 0,7% təşkil edir.
Turistlərin çoxlu sayda əməliyyatlar aparması səbəbindən Yaponiya şirkətlərinin itkiləri ilin sonunda təxminən 30 milyard yen (205 milyon dollar) təşkil edə bilər.
Nəticədə kart buraxan və ödəniş şəbəkələrini idarə edən Sumitomo Mitsui Card və Mitsubishi UFJ Nicos kimi firmalar xarici kredit kartı ilə ödənişlər edərkən tacirlər üçün rüsumların artırılmasını nəzərdən keçirirlər. (Tass)